Úspěšný firemní blog    →    Jak na úspěšný firemní blog?

Jak na úspěšný firemní blog?

První díl online seriálu zdarma, ve kterém Vás naučím vést úspěšný firemní blog, který bude prodávat Vaše produkty a služby.

Proč pravidelně vést firemní blog?

Firemní blog je mocný marketingový nástroj. Ať už podnikáte v jakémkoli oboru, vyplatí se blog pravidelně a především správně vést. Přinese Vám mnoho zákazníků a postará se o budování Vaší značky - a to vše téměř zadarmo.

V prvním dílu našeho online kurzu si řekneme několik základních informací a společně pochopíme základní pojmy.

Je to zadarmo

Když začnete přemýšlet o smysluplné propagaci Vašich produktů a služeb, nabízí se několik cest. Mnoho podnikatelů se nechá hned na začátku zlákat zdánlivě tou nejjednodušší z nich - tedy placenou reklamnou. V dalším kroku obvykle zjistíme, že cena takové reklamy je velmi vysoká a co hůře - nastavení zacílení kampaně je pro laika reálně příliš složité. Většinou pak volíme spolupráci s nějakou marketingovou agenturou, která nám vše nastaví a udělá za nás.

Toto vše nemusí být nutně špatně, ale ať už chceme nebo ne, dostáváme se do uzavřeného kruhu vysokých nákladů v řádech mnoha desetitisíc korun měsíčně. Výsledky sice nějaké jsou, ale jakmile v reklamě polevíme, následuje také drtivý propad našich tržeb.

Věděli jste, že zákaznici mohou na Váš web přicházet i sami od sebe, aniž byste museli platit drahé PPC reklamy nebo marketingové agentury? Pojďme se na to podívat blíže.

 

Budování značky bez investic

Ano, jde to. Stejně jako v životě, tak i v byznysu se s jistou nadsázkou dá říci, že ty nejlepší věci jsou zadarmo. Jak je mým zvykem, ani tentokrát si neodpustím malé přirovnání: Když chceme strávit krásný večer ve společnosti příjemné dámy, můžeme investovat nemalé peníze a objednat si společnici. Je to rychlé, relativně snadné, poněkud drahé, ale slečna bude jistě úžasná a účel to tedy splní. Druhou možností je pak kvalitní plnohodnotný vztah, ve kterém společně trávíme všechny večery zadarmo a společnice na objednávku za peníze již není potřeba.

A přesně takhle je to i s propagací našeho webu. Rychlou společnicí je PPC reklama, kvalitním vztahem pak rozumíme dobré jméno naší značky, kvalitní obsah, dobrou pozici v Google a organické výsledky.

Stejně jako navázání pevného vztahu nějakou dobu trvá, je i budování značky a kvalitního výsledku ve vyhledávačích časově náročné. Z dlouhodobého hlediska však jasně vítězí vztah - tedy SEO a neustálý přísun zakázek i bez placení drahé reklamy.

Kvalitní obsah a sdílení je cesta k úspěchu

Konečně se dostáváme k jádru věci. Pouze kvalitní obsah, který je správně a pravidelně zveřejňován na Vašem webu a následně sdílen Vám za nějaký čas přinese výsledky. Nečekejte zázraky, úsilí bude velké a investovaného času spousta - následná odměna ale stojí za to.

V našem seriálu, který bude od začátku až do konce zdarma si postupně ukážeme všechny aspekty Blogu. Od blogovacích nástrojů, jednoduchou kontrolu technických náležiostí, SEO nastavení až po samotnou tvorbu obsahu, stylistiku a různé užitečné nástroje. Seznámíme se také s natáčením videa či tvorbou zvukových podcastů.

Co potřebujete pro úspěšný firemní blog?
13.06.2022, Martin Brodecký

Pojďme se podívat, co potřebujete pro tvorbu úspěšného kvalitního blogu. Ukážeme si, co byste měli vědět a jak poznat blogovací nástroje, kterým je dobré se vyhnout.

pencilTato webová stránka používá Cookies

Prohlížením obsahu těchto stránek a využíváním produktů a služeb na těchto stránkách souhlasíte s použitím Cookies. Další informace naleznete v sekci Ochrana soukromí v sedmém odstavci - Jak zpracováváme Cookies a další online identifikátory.
Rozumím a beru na vědomí