Nepřišel mi e-mail s obnovou hesla nebo převodovým kódem | Customio.cz

ahoj

Jak začít    →    Nepřišel mi e-mail s obnovou hesla nebo převodovým kódem

Nepřišel mi e-mail s obnovou hesla nebo převodovým kódem

Zaregistrovali jste se do služeb Customio, potřebujete ověřit Vaši e-mailovou schránku, požádali jste o obnovu hesla nebo měníte vlastníka a nepřišel Vám do Vaší schránky e-mail od nás s potřebnými informacemi? V tomto návodu si řekneme, co můžete v takovém případě dělat.

1. Pečlivě ověřte, že se požadované zprávy nenachází ve Vaší e-mailové schránce ve složkách pro SPAM. Veškerou systémovou komunikaci v rámci našich služeb odesílá automat. Toto řešení je běžné a zaručí Vám, že ikdyž si o obnovu hesla požádáte v neděli v půl třetí ráno, budou Vám potřebné informace zaslány. Nemusíte tedy čekat na živého operátora, aby Vám e-mail odeslal. Právě proto, že jsou systémové zprávy odesílány automaticky, může se někdy stát, že je Váš poskytovatel e-mailových služeb vyhodnotí jako SPAM. Pak je obvykle najdete ve složce pro SPAM a můžete e-mail označit jako validní zprávu a tím ji ze SPAMu pro příště vyřadit.

2. Pokud e-mail ve složce pro SPAM nenajdete, je možné, že byl e-mail odmítnut Vaším poskytovatelem e-mailové schránky a vůbec jej nevidíte, protože se odfiltroval ještě před tím, než se do Vašich složek pro příchozí poštu mohl dostat. Toto se může stát ve chvíli, kdy používáte např. firemní e-mail nebo e-mail na vlastní doméně. Takové e-mailové schránky mohou podléhat speciálnímu nastavení pro filtraci SPAMu. V takovém případě je potřeba vždy kontaktovat provozvovatele e-mailové schránky či servisního technika, který se stará o chod schránky (např. správce sítě ve Vašem zaměstnání nebo správce hostingových služeb).

3. Jestliže jste řádně prověřili předchozí dvě možnosti a vyloučili je, pak je teprve na čase obrátit se na naši Zákaznickou podporu Customio s prosbou o pomoc. Kolegové na podpoře Vám jsou schopni přesně ověřit, zda e-mail odešel od nás či nikoli. Pravděpodobnost chyby na naší straně je ale velmi malá, protože naše servery spravujeme na denní bázi a vše velmi pečlivě hlídáme vzhledem k množství uživatelů, kteří Customio využívají. .

TIP: Veškeré automatizované e-maily od nás splňují nejpřísnější podmínky nastavení tak, abychom maximálně eliminovali možnost, že Vám e-mail nepřijde, resp. bude odmítnut Vaší e-mailovou schránkou. Proto vždy nejprve prověřte chybu na straně Vaší e-mailové schránky, než se rozhodnete kontaktovat naši Zákaznickou podporu.

Přečtěte si také na téma: Jak začít

Zajímá Vás podrobné, ale přitom srozumitelné zpracování obchodních podmínek použití platformy Customio? Pojďme na to.

19.01.2022, Martin Brodecký

Lze plnohodnotně používat platformu Customio v mobilních zařízeních? V tomto návodu naleznete všechny potřebné informace.

19.01.2022, Martin Brodecký

Jak si můžete změnit Vaše heslo pro přihlášení do účtu Customio? Je to jednoduché, zvládnete to za pár vteřin. Pojďme se na to podívat.

19.01.2022, Martin Brodecký

Nastavte si správně svůj účet Customio. Ukážeme Vám, jak to udělat jednoduše a za pár minut. Dobře nastavený účet Vám usnadní práci.

19.01.2022, Martin Brodecký

Customio je zdarma k použití všem bez časového omezení. Zjistěte více o konkrétních podmínkách použití naší platformy bezplatně.

19.01.2022, Martin Brodecký

Nemůžete si vzpomenout na své heslo do Customio? Není důvod k obavám. Ukážeme si, jak jej snadno a rychle obnovit.

16.09.2021, Viliam Sedliak

Jak se přihlásit do svého účtu Customio? Je to jednoduché. Přečtěte si náš návod, který obsahuje také ilustrační obrázky.

14.09.2021, Viliam Sedliak

pencilTato webová stránka používá Cookies

Prohlížením obsahu těchto stránek a využíváním produktů a služeb na těchto stránkách souhlasíte s použitím Cookies. Další informace naleznete v sekci Ochrana soukromí v sedmém odstavci - Jak zpracováváme Cookies a další online identifikátory.
Rozumím a beru na vědomí