Proč nejsou jednoduché editory a weby zdarma často vhodné pro Vaše podnikání ať už jste živnostník či velká společnost? Pojďme se na celou věc podívat odborně a objektivně.
Proč nejsou jednoduché editory a weby zdarma často vhodné pro Vaše podnikání ať už jste živnostník či velká společnost? Pojďme se na celou věc podívat odborně a objektivně.
Pro většinu z Vás, kteří potřebujete webové stránky pro svou živnost, malou firmu nebo velkou společnost není web zdarma nebo placený editor webu vhodným řešením. Důvod je naprosto zjevný a logický, v reklamě se jej ale nedozvíte.
Internet si můžeme představit jako velikou závodní dráhu. Webové stránky jsou závodící automobily. Cíl je pak zákazník, který Váš web najde a objedná si službu nebo zboží. Potíž je v tom, že závodní dráha (tedy internet) je přeplněná závodníky (weby). Jsou jich tu miliony - v dnešní době si přece "nakliká" webovku zadarmo i Pepa od vedle. Jenže takto vytvořená krásná moderní webová prezentace je jako naleštěné červené ferrari s motorem Trabantu. Krásně vypadá, ale do cíle nikdy nedojede.
Motorem pro každý web je SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače - např. pro Google. Web je potřeba správně technicky nastavit, propojit s Google nástroji (GSC, GA apod) a sociálními sítěmi, správně korigovat obsah, tvořit zpětné odkazy a dlouhodobě kontinuálně pracovat na jeho pozici ve vyhledávání.
Ikdyž je Váš editor webu krásně grafický a nejjednodušší na světě, výše uvedené sami nezvládnete bez značné odbornosti, znalostí a zkušeností. Pojďme se podívat, jaké jsou rozumné možnosti řešení.
Častým důvodem, proč se necháme zlákat webovkami zdarma nebo nějakým online vizuálním nástrojem jsou finance. A tak se mnohdy stane, že namísto řešení svého oboru podnikání a vydělávání peněz, řešíme něco, s čím nemáme absolutně žádnou zkušenost, chybí nám technické i jiné potřebné znalosti a to všechno jen proto, že v klikacím editoru to přece zvládne každý. Výsledek pak už známe všichni. I ten nejjednodušší web na světě budeme dělat hodně dlouho a klíčová nastavení budou špatně. Přijdeme tak o svůj čas, ale ovoce to nepřinese. Nakonec spadneme do placených reklam Google v řádu deseti tisíc měsíčně a když se našemu podnikání bude dařit, tak zaplatíme marketingovou agenturu, která se nám o to postará...
Selský rozum napovídá, že programátor by se neměl pouštět do profesionálního finančního poradenství nebo výroby nábytku na míru a naopak truhlář či makléř by neměl po odborné stránce řešit online prezentaci a programování. Úspěšné webové stránky Vaší firmy by měly být vždy vytvořeny a nastaveny odborníky, kteří vědí, co dělají a výsledek garantují. Jde to i bez vysokých pořizovacích nákladů.
Určitě si říkáte, že náklady na opravdu dobrý a kvalitní web budou vysoké. Možná Vás ale překvapí, že tomu tak ve skutečnosti vůbec nemusí být.
Za provoz webu na vlastní doméně, který si celý vytváříte sami za pomocí nějakého online nástroje, zaplatíte:
125 - 800 Kč každý měsíc v závislosti na množství funkcí a délce předplatného.
Za vytvoření a provoz webu na vlastní doméně, který Vám kompletně vytvoří profesionální agentura, stará se o něj průběžně také profesionáoní agentura, ale i zde máte možnost sami měnit obsah v jednoduchém vizuálním editoru, zaplatíte:
790 - 1 300 Kč každý měsíc v závislosti na oboru Vašeho podnikání.
Klikněte na odkaz a podívejte se na kompletní funkce i cenu takového webu. Rozumné řešení, které Váš byznys posune na online úroveň profesionáloně a bez investice Vašeho času.
Na příkladu jsme si ukázali, že ne vše je nutně o ceně a i za rozumné peníze lze pořídit smysluplnou službu. Za celý tým naší redakce Vám přeji mnoho úspěchů ve Vašem podnikání. Každá minuta našeho času i každá koruna z naší peněženky má vysokou hodnotu. Proto své investice volte s rozumem a buďte úspěšní.
Customio je nejlepší volbou pro malé i velké firemní webové projekty. Pojďme se podívat, v čem je Customio tak jiné od ostatních řešení webových prezentací.
Několik jasných a racionálních důvodů, proč nedoporučuji WordPress redakční systém pro firemní webové stránky. Pojďme se na to společně podívat a vše si konkrétně ukázat.
Když Váš web není v Google, zákazníci jej nenajdou. Pojďme si společně zodpovědět, proč Vás Google nevidí a co můžete udělat proto, aby se situace změnila. Je to snadné.