Funkce Zoom CRM
Pokročilé funkce Zoom CRM pro malé a střední firmy
Jednoduché ovládání
Jednoduché a moderní prostředí pro Vaše zaměstnance i manažery. Vše potřebné na pár
kliknutí.
Projekty
Správa a řízení Vašich projektů. Organizace týmu, agilní řízení i hlídání termínů
jednotlivých podúkolů.
Úkoly
Správa a organizace jednotlivých úkolů. Komentáře kolegů, odpracovaný čas, výkazy,
deadline.
Docházka
Evidence odpracovaných hodin, správa dovolené, neplaceného volna, výkazy pro výplatní
pásky zaměstnance.
Přehledy
U svých zaměstnanců uvidíte každé kliknutí i trávený čas na jednotlivých úkolech v
přehledném grafu.
Správa lidských zdrojů
Správa a organizace lidských zdrojů. Evidence smluv, hlídání kritických událostí,
efektivita práce.
Helpdesk
Spravujte příchozí i odchozí e-maily přehledně v Helpdesku. Nástěnka, přehledy, komentáře.
Vše jednoduše.
Aktualizace
Zoom CRM neustále vyvíjíme a posouváme dopředu. Veškeré aktualizace jsou plně k dispozici
bezplatně a automatizovaně.
Podpora
Skvělá podpora prostřednictvím telefonu, e-mailu, školení, Nápovědy i vzdáleného přístupu.
Jsme tu pro Vás.
Ceny Zoom CRM →